مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:452015-03-05سياسي

در جلسه ویژه کمیسیون 29 پرونده طرح های غیرکشاورزی در سمنان بررسی و تصمیم گیری شد


29 پرونده در جلسه ویژه کمیسیون طرح های غیرکشاورزی در سمنان بررسی و تصمیم گیری شد.

- " از سمنان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان صبح امروز در حاشیه جلسه کمیسیون طرح های غیرکشاورزی در محل استانداری سمنان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این کمیسیون که برای بررسی درخواست مجریان طرح های صنعتی و خدماتی غیرکشاورزیو در دفتر کار استاندار سمنان برگزار شد، 29 فقره پرونده متقاضیان مطرح و با نظر اعضای کمیسیون برای آن ها تصمیم گیری شد.

جعفر مرادی حقیقی گفت: با نظر اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی به مساحت 62 هزار مترمربع که مورد درخواست صاحبان 6 فقره پرونده بود، موافقت شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: در این جلسه، همچنین با انتقال اسناد عرصه به مساحت 90 هزار مترمربع به متقاضیان دو پرونده که طرح های آن ها به بهره برداری رسیده بود، نیز موافقت شد.

مرادی حقیقی گفت: با بررسی سایر پرونده ها و طبق نظر اعضای کمیسیون تصمیماتی از قبیل تعیین میزان اجاره، تمدید قرارداد اجاره، تغییر نام، تغییر طرح و .

اتخاذ شد.

انتهای پیام/2249/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ویژه کمیسیون 29 پرونده طرح های غیرکشاورزی در سمنان بررسی و تصمیم گیری شد

در جلسه ویژه کمیسیون 29 پرونده طرح های غیرکشاورزی در سمنان بررسی و تصمیم گیری شد