مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:352015-03-05سياسي

مردم زنجان حساسیت جدی در زمینه مواد مخدر دارند


استاندار زنجان با باین اینکه مردم زنجان حساسیت جدی در زمینه مواد مخدر دارند، افزود: دلیل این امر فرهنگ و تعلیقات دینی مردم استان زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جمشید انصاری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ابراز کرد: مردم استان زنجان درباره هر موضوعی که احساس کنند به اعتیاد ارتباط دارد با حساسیت به مسئولان گزارش می دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز در زنجان شاهد وضعیت قابل قبولی نسبت به سایر استان های کشور در زمینه آمار اعتیاد به مواد مخدر هستیم، بیان کرد: تلاش های مسئولان برای کاهش این امار در استان قابل تقدیر است.

استاندار زنجان با اشاره به گزارشات ارائه شده درباره موقعیت زنجان عنوان کرد: همانطور که در گزارشات ذکر شد استان زنجان در مسیر عبور مواد قرار دارد و بالا بودن میزان کشف مواد مخدر در آن دلیل بر مصرف بالای آن در این استان نمی باشد با اینکه این موضوع زنگ خطری برای مسئولان است با این حال بر اساس آمارها زنجان جز 3 استان پاک کشور در این زمینه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از زندان ها به عمل آمد مشخص شد بسیاری از افرادی که در زمینه قاچاق مواد مخدر دستگیر شده اند مربوط به استان های دیگر بوده و غیر بومی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم زنجان حساسیت جدی در زمینه مواد مخدر دارند

مردم زنجان حساسیت جدی در زمینه مواد مخدر دارند