مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:302015-03-05سياسي

طی پیامی روحانی روز ملی بلغارستان را تبریک گفت


رییس جمهور در پیامی به روسن پلونلیف فرارسیدن روز ملی بلغارستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط تهران-صوفیه گسترش یابد.

- " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور با صدور پیامی به روسن پلونلیف فرا رسیدن روز ملی بلغارستان را به وی، دولت و ملت این کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه تهران-صوفیه در همه عرصه ها گسترش و ارتقا یابد.

متن این پیام تبریک به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای روسن پلونلیف رییس جمهور بلغارستان فرا رسیدن روز ملی بلغارستان را به جنابعالی، دولت و ملت آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.

امیدوارم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلغارستان که از ظرفیت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بالایی برخوردارند، بتوانند در جهت ارتقای روابط دو جانبه در همه عرصه ها گام مؤثری بردارند.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت بلغارستان را مسئلت دارم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران انتهای پیام/ " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی پیامی روحانی روز ملی بلغارستان را تبریک گفت

طی پیامی روحانی روز ملی بلغارستان را تبریک گفت