مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 09:302015-03-05سياسي

20 ماه و دو روز از دنیا بی خبر بودم/تشکر از وزارت اطلاعات


دیپلمات ایرانی آزاد شده از چنگال تروریست ها در یمن، با بیان اینکه 20 ماه و 2 روز از همه دنیا بی خبر بودم، گفت: اگر تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و وزارت امور خارجه نبود، - مسئله حل نمی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، نوراحمد نیکبخت پس از ورود به فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این لحظه برای من غیر قابل توصیف است، گفت: در تیرماه سال گذشته و در ساعت 9:20 صبح یکی از روزهای ماه مبارک رمضان که از خانه بیرون آمدم، در مسیر حرکت به سمت محل کارم در سفارت ایران در یمن دستگیر شدم.

وی افزود: 20 ماه و دو روز به طور کامل از تمام جهان بی خبر بودم؛ شرایط بسیار سختی بود و من درباره هیچکس حتی خانواده ام اطلاعی نداشتم.

دیپلمات کشورمان در سفارت یمن درباره ماهیت گروه های تروریستی که توسط آنها ربوده شده بود، گفت: هیچ شناختی از هویت آنها نداشتم و کسی را ندیدم؛ من در حین انجام وظایف دیپلماتیک خودم در صنعا توسط افراد مسلح ناشناس و تروریست ربوده شدم و مدتی را به عنوان گروگان در دست آنها بودم.

نیکبخت با تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیز تلاش های وزارت امور خارجه برای آزادی وی، تصریح کرد: قطعا اگر تلاش های آنها نبود مسئله حل نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 ماه و دو روز از دنیا بی خبر بودم/تشکر از وزارت اطلاعات

20 ماه و دو روز از دنیا بی خبر بودم/تشکر از وزارت اطلاعات