مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 08:352015-03-05اجتماعي

مهارت آموزی به آسیب دیدگان اجتماعی امری ضروری است


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان از فعالان حوزه آموزش حرفه و فن خواست مهارت آموزی به نیازمندان را از اولویت های فعالیت های خیرخواهانه خود قرار دهند.

- محمد جهانتیغی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زمانی قادر به کمک مطلوب به نیازمندان جامعه خواهیم بود که مشکل آنان را ریشه ای برطرف و آنان را توانمند کنیم.

وی توانمندسازی افراد نیازمند را یکی از ضرورت های کاری فنی و حرفه ای عنوان و تصریح کرد: امیدواریم در راهی که قدم برمی داریم، در راستای تحولات اجتماعی و اقتصادی، اثربخشی موثر داشته باشیم.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان بیان کرد: رفع دغدغه افراد در حوزه فعالیت های اجتماعی میسر نمی شود مگر با همراهی در مشارکت های اجتماعی و حضور به موقع دستگاه های هدف در این مشارکت ها که امری ضروری است.

جهانتیغی گفت: ظرفیت هایی در بخش خصوصی وجود دارد که در کنار بخش دولتی می تواند پاسخگوی نیازهای موجود در ابعاد مختلف کارآفرینی و فراگیری حرفه و فن و ایجاد شغل باشد.

وی تاکید کرد: امروز ما نیازمند تغییر نوع نگرش در قالب برنامه ها برای ارائه خدمات به نیازمندان هستیم که باعث توانمندی افراد می شود حال اینکه متاسفانه افرادی هستند که از نظر سلامت جسمانی می توانند روی پای خود بایستند و مشکل جسمانی ندارند ولی بدلیل نداشتن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی به آسیب دیدگان اجتماعی امری ضروری است

مهارت آموزی به آسیب دیدگان اجتماعی امری ضروری است