مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 07:202015-03-05سياسي

مشاور فرماندهی کل قوا: غیرت مردم اجازه قدرت نمایی را به فتنه گران نداد


مشاور فرماندهی کل قوا در امور حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح گفت: غیرت مردم در خرداد 88 اجازه قدرت نمایی را به فتنه گران نداد.

- " از دامغان، امیر سرتیپ ستاد سیدحسام هاشمی امشب در یادواره لاله های فاطمی استان سمنان در دامغان ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن روزهای حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: تمام مشکلات دنیای اسلام از همان اهانت به حضرت فاطمه (س) آغاز شد؛ بی شک کسانی که امروز دست به جنایت هایی به اسم اسلام در جهان می زنند، همان فرزندان دشمنان اهل بیت (ع) هستند.

وی ضمن تشکر از برگزارکنندگان یادواره لاله های فاطمی و همچنین ریاست دانشگاه دامغان گفت: خاطرات شهدا باید به نسل های مختلف منتقل شود؛ همان طور که 1375 سال از حادثه عاشورا می گذرد و همه ساله شاهد آن هستیم که مراسم محرم پرشورتر از سال های قبل برگزار می شود، زنده نگه داشتن یاد شهدا هم باید همین گونه باشد.

مشاور فرماندهی کل قوا در امور حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هشت سال جنگیدیم و باید 80 سال در مورد آن بنویسیم؛ قطعاً اگر رشادت های آن زمان بیان و تکرار شود، تمام برآوردهای باطل غرب و شرق از بین می رود.

هاشمی بیان داشت: غرب و شرق فکر می کردند هفت روزه به تهران خواهند رسید؛ اما این طور نشد و غیورمردان و غیرت مردم ما این اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور فرماندهی کل قوا: غیرت مردم اجازه قدرت نمایی را به فتنه گران نداد

مشاور فرماندهی کل قوا: غیرت مردم اجازه قدرت نمایی را به فتنه گران نداد