مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1393 ساعت 07:102015-03-05سياسي

معاون استاندار تهران: رمز توسعه و پیشرفت کشور در گرو اجرای وظایف شغلی است


رمز توسعه و پیشرفت کشور در گرو حسن انجام کار و اجرای وظایف شغلی است.

- " از جنوب استان تران به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت اله جمالی پور در سومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی که با حضور معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، بخشداران تابعه و مسئولان شهرستانی در تالار خدمت فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد، اظهار داشت: رمز توسعه وپیشرفت پایدار کشور در گرو حسن انجام کار و اجرای وظایف شغلی با آگاهی و شناخت نسبت به امور است.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با توجه به وجود ظرفیت های گردشگری از قبیل تاریخی، فرهنگی و مذهبی در شهرستان ری مسافران و زائران زیادی به این شهر سفر می کنند که این وظیفه مسئولان اجرایی را در راستای ارائه خدمات و تسهیلات به آن ها سنگین تر می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: انتظار دارم تا مسوولین دستگاه های متولی در امر خدمات سفرنوروزی با همه منابع و امکانات موجود و با حساسیت و جدیت تمام شرایط مطلوبی را برای اقامت و اسکان و سفر زائرین و مسافرین در شهرستان فراهم آورند.

جمالی پور ضمن تاکید بر حضور مسوولین و رصد و پیگیری آنها از چگونگی انجام امور و نحوه خدمات رسانی به زائرین و مسافرین در ایام تعطیلات نوروز افزود: تمام مسوولین ذیربط اعم از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: رمز توسعه و پیشرفت کشور در گرو اجرای وظایف شغلی است

معاون استاندار تهران: رمز توسعه و پیشرفت کشور در گرو اجرای وظایف شغلی است