مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 22:302015-03-04سياسي

امام جمعه پردیس: کارهای زیربنایی فرهنگی در پردیس انجام شود


امروز لازم است تا کارهای زیربنایی فرهنگی در شهرستان پردیس انجام شود.

- " از پردیس، حجت الاسلام حسین توسلی امشب در نشست شورای اداری پردیس در خصوص این نشست، نتایج آن و کمبودهای فرهنگی شهرستان پردیس اظهار داشت: در این جلسات، مسائل و مطالب مربوط به هر دستگاهی بازگو می شود و ما در بحث های فرهنگی مسائلی داریم که مسئولان در دستگاه ها و سطوح مختلف کمک ها و تلاش هایی داشتند و از این اقدامات تشکر می کنیم.

توسلی ادامه داد: همیشه در این جلسات مصوباتی تایید می شود که اجرایی می شوند اما برخی مصوبات گاهی با موانعی برخورد می کنند که آن هم امکان دارد یا اجرایی نشود یا دیر اجرایی شود و این مسئله طبیعت تمام جلسات است.

وی تصریح کرد: نه تنها در شهرستان پردیس، در استان تهران، کشور و حتی در مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی وجود دارد که ممکن است دیرتر اجرایی شود و در ارتباط با دولت هم همین طور ممکن است برخی مصوبات یا اجرایی نشود یا دیر به اجرا برسد که این طبیعی است؛ چون امکان دارد در مسیر اجرا مشکلاتی به وجود بیایید که به زمان احتیاج دارد.

امام جمعه پردیس افزود: توقع ما در شهرستان پردیس بیشتر از این بوده؛ زیرا شایستگی مردم بیشتر است و حجم کارها نیز باید بیشتر و قوی تر از این باشد؛ چون اگر این نیازهای فرهنگی را در حال حاضر جبران نکنیم و قدم برنداریم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیس: کارهای زیربنایی فرهنگی در پردیس انجام شود

امام جمعه پردیس: کارهای زیربنایی فرهنگی در پردیس انجام شود