مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 22:102015-03-04اقتصادي

فعالیت بیش از 40 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بناب


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از فعالیت بیش از 40 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بناب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدعلی عسگری شامگاه چهارشنبه در آیین کلنگ زنی طرح توسعه شهرک صنعتی بناب با بیان اینکه شهرک صنعتی بناب مشکل بیکاری را در این شهرستان رفع کرده است، افزود: این شهرک یکی از شهرک های صنعتی فعال در استان است و و بیش از سه هزار شغل در این شهرک ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه وجود این شهرک مشکلی بنام بیکاری در بناب وجود ندارد، گفت: بناب تنها شهرستانی است که از لحاظ اشتغال حالت مطلوب دارد.

عسگری سپس ضمن تاکید بر اولویت قراردادن تکمیل زیرساخت های اساسی شهرک صنعتی بناب اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد آغاز عملیات اجرایی در فاز جدید شهرک صنعتی بناب باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی درخاتمه سخنان خود با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران این شهرستان جهت ایجاد واحدهای تولیدی با اظهار امیدواری تاکید کرد: مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که تمام واحدهای این شهرک تکمیل خواهند شد.

لازم به ذکر است که این شهرک بزرگ صنعتی هم اکنون دارای مجتمع های بزرگ فولادی درکنار سایر صنایع تولیدی و تبدیلی دیگر است و این مجتمع ها 20 درصد فولاد کشور را تولید و روانه بازار مصرف داخلی و خارجی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 40 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بناب

فعالیت بیش از 40 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بناب