مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 20:402015-03-04اقتصادي

اختصاص 8 میلیارد برای تجهیز و نوسازی طرح های ورزشی قم


مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از اختصاص 8 میلیارد تومان برای طرح های ورزشی قم و واریز قریب الوقوع بودجه هیئت های ورزشی استان قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن عابدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی قم درباره عواید سفر ریاست جمهوری به قم برای ورزش قم اظهار داشت: 3 طرح کلی با پیشرفت فیزیکی در سفر ریاست جمهور به قم مطرح شد و در نهایت مقرر شد 8 میلیارد تومان طی سال های 94 و 95 برای تجهیز و بهسازی اماکن ورزشی مربوطه به ورزش قم اختصاص یابد.

وی افزود: این 3 طرح شامل توسعه و تجهیز اماکن مختلف ورزشگاه شهید حیدریان، پروژه زمین های روباز مجموعه ورزشی پردیسان و سالن باستانی ورزش های پهلوانی پوریای ولی در منطقه جواد الائمه (ع) قم هستند.

عابدی درباره فعالیت های فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: در جشنواره ملی ازدواج و خانواده، اداره کل ورزش و جوانان استان قم رتبه بر تر کشور را به دلیل پیگیری مطالبات جوان و اجرای طرح دوره های آموزشی پیش از ازدواج و برنامه های ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه و پایدار کسب کرده است و این موفقینی بزرگ برای قم تلقی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: مراسم شور نیکوکاری در سالن باستانی شهید فهمیده روز جمعه ساعت 9 صبح الی 12 با هدف جلب کمک های مردمی از قشر اهالی ورزش برگزار می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8 میلیارد برای تجهیز و نوسازی طرح های ورزشی قم

اختصاص 8 میلیارد برای تجهیز و نوسازی طرح های ورزشی قم