مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 19:352015-03-04سياسي

صدور 100 حکم خلع ید متصرفان اراضی حریم حبله رود


نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: 100 حکم خلع ید از سوی مراجع قضایی برای متصرفان اراضی حریم رودخانه حبله رود صادر و اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر غلامرضا کاتب عصر چهارشنبه در نشستی با حسن کریمی معاون عمرانی استاندار تهران، خسرو ارتقایی مدیرکل شرکت آب منطقه ای تهران، فرماندار فیروزکوه در استانداری تهران، با اشاره به صدور 100 حکم خلع ید متصرفان اراضی حریم حبله رود افزود: استان سمنان در مبارزه با تجاوز به حریم این رودخانه و متصرفان آن اقدامات شایسته ای انجام داده است.

وی همچنین توضیح داد: این در حالی است که از 50 حکم قضایی صادر شده درحوزه استحفاظی فیروزکوه برای قلع و قمع متصرفان به اراضی رودخانه حبله رود در منطقه بالا دست تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از آغاز آبگیری آزمایشی سد نمرود در بهمن ماه سالجاری خبر داد و گفت: در آینده نزدیک با همکاری استانداری تهران و مسئولان شهر فیروزکوه برای جا به جایی روستای پایین دست این سد به جایی دیگر، با حضور وزیر نیرو آب گیری این سد آغاز خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران نیز در این نشست مهم ترین دغدغه مسئولان را جلب رضایت مردم دانست و گفت: فرماندار شهرستان فیروزکوه، مدیران کل مربوطه، عملیات ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 100 حکم خلع ید متصرفان اراضی حریم حبله رود

صدور 100 حکم خلع ید متصرفان اراضی حریم حبله رود