مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 18:312015-03-04اقتصادي

رفع مشکلات کشور با بودجه جاری از سوی دولت و با تکیه بر نفت امکان پذیر نیست


معاون اقتصادی بودجه مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه نحوه هزینه کردن پول و نفت در کشور ما اشتباه است، گفت: متأسفانه نگاه ما به بودجه و رفع مشکلات مالی در کشور نگاهی بدون تعمق و توجه کافی است و تا هنگامی که تکیه بر نفت و خام فروشی در کشور ادامه داشته باشد، - رفع مشکلات کشور با بودجه جاری از سوی دولت امکان پذیر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" قاسمی عصر امروز در همایش بودجه سال 94 آسیب ها و نقاط قوت در تالار اجتماعات دانشکده علوم اداری دانشگاه فردوسی با بیان اینکه قالب بودجه سال 94 قالبی طراحی شده براساس سیاست مالی کشور است، گفت: این قالب در حقیقت زمانی که ما بودجه یک ساله کشور را در سال گذشته نگاه می کنیم بسته می شود و دولت در برابر این سوال که آیا بودجه اش در سال گذشته اثر گذاری مناسب را داشته است یا خیر طرح ریزی سال بعد را انجام می دهد.

وی ادامه داد: در ایران سیاست پولی و ارزی علی رغم نداشتن دستاورد به دلیل ایجاد نوسانات مالی مشکلاتی را برای خانواده های ایرانی ایجاد کرده است که متأسفانه هنوز دلیل این نوسانات شناخته نشده است.

معاون اقتصادی بودجه مرکز پژوهش های مجلس در ادامه با اشاره به سیاست های پولی و مالی در کشور، خاطرنشان کرد: مردم ما در خصوص سیاست های پولی صحبت های بسیاری شنیده اند؛ اما سیاست های مالی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات کشور با بودجه جاری از سوی دولت و با تکیه بر نفت امکان پذیر نیست

رفع مشکلات کشور با بودجه جاری از سوی دولت و با تکیه بر نفت امکان پذیر نیست