مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 16:502015-03-04حوادث

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد دستگیری جاعل اجساد مومیایی در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری فردی که با ساختن اجساد مومیایی تقلبی در نظرآباد و فروش آنها به افراد دوستدار میراث فرهنگی و یا افراد ساده لوح از این طریق به کسب درآمدهای میلیاردی می پرداخت خبر داد .

- " از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی کامرانی صالح گفت: در پی دریافت گزارش از یک مرکز نگهداری میراث فرهنگی در نظرآباد مبنی بر فروش اجساد مومیایی باستانی و قدیمی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به احتمال فعالیت یک باند جعل و کلاهبرداری در خصوص فروش اشیاء عتیقه بلافاصله تحقیقات در این خصوص آغاز شد و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع در ارتباط با فعالیت یک نفر در فروش اجساد مومیایی جعلی اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نظرآباد جهت بررسی موضوع به محل فعالیت متهمان واقع در یکی از روستاهای دوردست این منطقه اعزام شدند.

کامرانی صالح افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی پس از شناسایی مخفیگاه متهم و محاصره آن مکان وی را در حالی که قصد معامله یک جسد مومیایی را داشت دستگیر و از داخل منزل وی مقادیری مصالح ساختمانی، مواد مومیایی و چندین جسد مومیایی شده جعلی کشف شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد دستگیری جاعل اجساد مومیایی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد دستگیری جاعل اجساد مومیایی در البرز