مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 16:052015-03-04سياسي

آملی لاریجانی: طرف های مذاکره کننده بدانند حقوق هسته ای ملت ایران قابل عبور نیست


رییس دستگاه قضا با بیان اینکه سران کشورهای غربی هم اذعان دارند که تحریم ها ملت ایران را به عقب گرد وادار نکرده است، گفت: اخیراً رییس جمهوری آمریکا نیز گفته است که تحریم ها نتوانسته دانش هسته ای و غنی سازی در ایران را متوقف کند.

- رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مذاکرات هسته ای تا به حال توفیقاتی داشته است، اظهار امیدواری کرد تیم مذاکره کننده مانند همیشه با استقامت از حقوق هسته ای ملت دفاع کند و تأکید کرد: مذاکره کنندگان باید بدانند تا زمانی که در چارچوب راهبردهای ترسیم شده حرکت می کنند، مستظهر به حمایت مردم، مسئولان و مقام معظم رهبری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تأکید کرد که آن حضرت در میان معصومین (علیهم السلام) واجد خصایص معنوی و تکوینی هستند و گفت: از خداوند متعال مسئلت می کنیم که قلوب همه ما را هر روز بیش از پیش به انوار معرفت و هدایت اهل بیت علیهم السلام منور بفرماید.

رییس دستگاه قضا در ادامه با اشاره به در جریان بودن دور جدیدی از مذاکرات هسته ای اظهار کرد: عصبانیت دشمنان ما از مذاکرات نشان می دهد که فرزندان این مرز و بوم در تلاش برای حفظ حقوق هسته ای کوتاهی نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: طرف های مذاکره کننده بدانند حقوق هسته ای ملت ایران قابل عبور نیست

آملی لاریجانی: طرف های مذاکره کننده بدانند حقوق هسته ای ملت ایران قابل عبور نیست