مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 16:002015-03-04اقتصادي

خلع ید 335 هکتار زمین در یزد/ استفاده از شیوه های نوین زمین خواری


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: در سال جاری 335 هکتار از اراضی دولتی در استان یزد در قالب بیش از 600 پرونده حقوقی خلع ید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید ابوالفضل وکیلی، ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه روشهای زمین خواری در استان یزد امروز با گذشته تفاوت دارد، اظهار داشت: در گذشته زمین خواران اقدام به تصرف اراضی ملی می کردند و به شیوه های مختلف از اراضی تصرف شده، بهره برداری می کردند اما امروز این روشها متفاوت شده است.

وی عنوان کرد: امروز عده ای متخلف و سوء استفاده گر بر روی آگهی های منابع طبیعی استان که در روند مراحل اداری دریافت سند مالکیت منتشر می شود، اعتراض می گذارند با دور زدن قانون و به زعم خود استفاده از شیوه های قانونی، سعی در تصرف اراضی ملی دارند.

وکیلی خاطرنشان کرد: در سال جاری 685 پرونده حقوقی در این زمینه تشکیل شده است که 88 مورد خلع ید و 66 مورد نیز در حال طی مسیر خلع ید است و در مجموع از 827 هکتار اراضی ملی تصرف شده، 335 هکتار در سال جاری خلع ید شد.

وی ادامه داد: زمین خواری در استان یزد به طور عمده در مناطق ییلاقی یا در مناطق نزدیک به شهر اتفاق می افتد که با جدیت در حال بررسی و دفع تجاوز زمین خواران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید 335 هکتار زمین در یزد/ استفاده از شیوه های نوین زمین خواری

خلع ید 335 هکتار زمین در یزد/ استفاده از شیوه های نوین زمین خواری