مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 15:252015-03-04پزشكي

ایجاد آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در گمرک بوشهر


معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و داروی کشور گفت: با همکاری استاندار بوشهر، برای اولین بار در کشور آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در گمرک بوشهر ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، رسول دیناروند ظهر چهارشنبه در دهمین گردهمایی مسئولان آزمایشگاه های غذا و داروی کشور در بوشهر اظهار داشت: سال 2015 از سوی سازمان بهداشت جهانی، به عنوان سال سلامت غذا نامیده شده و اولویت وزارت بهداشت در سال 94، حوزه غذا و تغذیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه توجه جدی به بخش سلامت غذا و تغذیه مورد تاکید این وزارتخانه است، افزود: برای این کار باید به آزمایشگاه ها نگاه ویژه ای داشت.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و داروی کشور تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت فرآورده ها و تولیدات غذایی کشور به گونه ای نیست که بتوان به از لحاظ سلامتی آنان به مردم اطمینان داد.

باید کیفیت و آلایندگی مجاز فرآورده های غذایی تضمین شوددیناروند ادامه داد: باید تلاش شود تا ضمن پاسخگویی به نیازهای مردم، سلامت غذاهای تولیدی در جامعه تامین شود.

وی سلامت و ایمنی غذا را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید کیفیت و آلایندگی مجاز فرآورده های غذایی تضمین شود ضمن اینکه به سلامت محوری تغذیه و میزان کالری دریافتی از غذا دقت ویژه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در گمرک بوشهر

ایجاد آزمایشگاه کنترل غذا و دارو در گمرک بوشهر