مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:462015-03-04دانش

عدم تشکیل کمیته رسمی در مورد دانشجویان ستاره دار


کمیته رسمی در مورد دانشجویان ستاره دار تشکیل نشده و پیگیری تنها از طریق وزارتخانه و مراجع ذی ربط بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو ، محمدفرهادی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه نشست هیئت وزیران با خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر چرایی عدم تعیین رؤساها و سرپرست دانشگاه ها به خصوص دانشگاه تهران اظهار داشت: در حال حاضر 32 دانشگاه سرپرست ندارند به غیر از دانشگاهی که در زمان ما سرپرست معرفی شده بود لذا برخی از این سرپرست ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و به جزء چهار دانشگاه مابقی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی فرستادیم تا بررسی کنیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مورد دانشجویان ستاره دار اظهار داشت: به آن شکل رسمی کمیته ای تشکیل نشده است و تنها از طریق وزارتخانه پیگیر با مراجع ذی ربط انجام می شد و به دلیل عدم مشکلات موجود دانشگاه ها معرفی شدند.

فرهادی با تاکید بر این مطلب که اگر مسائل خاصی وجود نداشته باشند معرفی خواهند شد و کار خود را انجام می دهند، ادامه داد: پذیرش ها در سال جاری در دست بررسی بوده اما تاکید مجدد می کنم که کمیته رسمی وجود ندارد.

وی در مورد برخی رشته محل ها در دانشگاه آزاد نیز گفت: برای بررسی رشته محل ها و پذیرش دانشجو کمیته ای ویژه ای برای تعیین تکلیف مشخص شده بود و هر هفته جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تشکیل کمیته رسمی در مورد دانشجویان ستاره دار

عدم تشکیل کمیته رسمی در مورد دانشجویان ستاره دار