مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:302015-03-04سياسي

آغاز به کار بزرگترین بورس بین المللی گردشگری جهان


نمایشگاه ITB برلین که مهم ترین مرکز معرفی و رایزنی فعالان حوزه گردشگری جهان است ، صبح امروز (چهارشنبه) کار خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، چهل ونهمین دوره برگزاری نمایشگاه ITB (بورس بین المللی گردشگری) امروز با حضور نمایندگان 180 کشور جهان در برلین - پایتخت آلمان - آغاز به کار کرد.

این رویداد گردشگری، مهم ترین مرکز رایزنی فعالان این حوزه است که هر ساله از چهارم تا هشتم ماه مارس میزبان هتل داران ، راهنماهای تور ، برگزارکنندگان تور های مسافرتی، خطوط هوایی و کمپانی های کرایه ماشین است.

بورس بین المللی گردشگری برلین ایران با 20 حضور، یکی از شرکت کنندگان قدیمی ITB به حساب می آید که برای مشارکت با برگزارکننده آلمانی این نمایشگاه در سال 2018 اعلام آمادگی کرده است.

امسال ایران یکی از وسیع ترین غرفه ها تاکنون را به خود اختصاص داده و در کنار 11 هزار شرکت کننده دیگر میزبان حداقل 170 هزار بازدیدکننده خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوب سایت این نمایشگاه گردشگری ، در سال 2012 حدود 7000 روزنامه نگار که 1500 تن از آن ها خارجی بودند ، برای پوشش اخبار این گردهمایی راهی برلین شدند.

علاوه بر این، نمایندگانی از مهم ترین نشریات و مجلات گردشگری ، خبرنگاران گردشگری و تجاری 94 کشور جهان در این رویداد شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بزرگترین بورس بین المللی گردشگری جهان

آغاز به کار بزرگترین بورس بین المللی گردشگری جهان