مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:262015-03-04سياسي

تعدد سفر دستگاه های مرتبط با امور زنان و خانواده به خارج کشور سئوال برانگیز است


اجتماعی زنان و خانواده وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه ای به رییس جمهوری با اشاره به تعدد سفرهای خارجی دستگاه های مرتبط با امور زنان و خانواده ، - این گونه سفرها را ابهام آمیز و سئوال برانگیز دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، خزعلی رییس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان در نامه خود به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی تاکید کرد که طبق گزارشات واصله تعداد نیروهای غیردولتی به سفرهای خارج کشور بسیار زیادتر از حد معمول است.

نفس این نحوه حضور در چنین اجلاسی خلاف عرف بین الملل و مورد سؤال است، آن هم در آستانه رقم خوردن سرنوشت نهایی مذاکرات که می تواند با برخی از گزارشات غیرواقعی زمینه تحدیدها و تحریم ها را تقویت، و تحقیر و توهین را نسبت به ارزش های نظام را افزایش دهد.

متن کامل نامه خزعلی به شرح زیر است: حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با سلام و اهداء تحیات و با احترام، نظر به ضرورت تحقق عینی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرای بهینه قوانین و شرح وظایف دستگاه ها در تعامل با یکدیگر، در راستای ارتقاء و تعالی تمدن نوین اسلامی، شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده از سال 1367 طبق مصوبه یکصد و پانزدهمین جلسه مورخ 19/3/66 شورای عالی انقلاب فرهنگی کار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد سفر دستگاه های مرتبط با امور زنان و خانواده به خارج کشور سئوال برانگیز است

تعدد سفر دستگاه های مرتبط با امور زنان و خانواده به خارج کشور سئوال برانگیز است