مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:252015-03-04سياسي

روحانی: فقط رژیم متجاوز از مذاکرات ناراحت است


رییس جمهوری با تاکید بر اینکه در مذاکرات به دنبال توافقی هستیم که به نفع ایران، منطقه و همه جهان باشد، تصریح کرد: امیدواریم که با آینده نگری و در نظرگرفتن منافع ملت ها و ثبات منطقه بسیار حساس خاورمیانه، - شاهد رویکرد منطقی از طرف 1+5 در مذاکرات باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه و در جلسه هیات دولت گفت: دنیا از پیشرفت در مذاکرات میان ایران و 1+5 خرسند است چرا که ثمره این پیشرفت و توافق به نفع منطقه ، جهان و به نفع توسعه ، تجارت ، اقتصاد و فرهنگ و حل و فصل معضلات و تهدیداتی است که امروز افراطی گری در منطقه و جهان بوجود آورده است .

رییس جمهوری اظهارداشت: اما در این میان تنها یک رژیم متجاوز و اشغالگر که بقای خود را در سایه جنگ و تجاوز می بیند، از این مذاکرات عصبانی و ناراحت است.

روحانی با تاکید بر اینکه این رژیم پیوسته از صلح و ثبات منطقه ای نگران است، گفت: شما می بینید که گروهک تروریستی النصره با این همه جنایاتی که انجام می دهد مورد حمایت این رژیم جنایتکار است.

رییس جمهوری تصریح کرد: آنهایی که آینده بهتر را برای منطقه و جهان می خواهند، باید بدانند برای توسعه و پیشرفت منطقه، مسیری جز استقرار ثبات و امنیت وجود ندارد، ضمن اینکه برای مسأله هسته ای هیچ راهی جز مذاکره وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: فقط رژیم متجاوز از مذاکرات ناراحت است

روحانی: فقط رژیم متجاوز از مذاکرات ناراحت است