مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 14:202015-03-04اقتصادي

1400 ساعت برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز لرستان تولید شد


مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان از تولید هزار ساعت برنامه تلویزیونی توسط این مرکز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد بازوند در حاشیه نشست خبری خود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی امسال تعهد صدا و سیمای مرکز لرستان در زمینه ساخت و تولید برنامه های تلویزیونی و حوزه سیما هزار و 464 ساعت بوده است.

وی بیان داشت: این میزان تعهد ما طی امسال باید به صورت 100 درصدی تحقق پیدا کند که در این راستا صدا و سیمای مرکز لرستان نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این امر در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز لرستان همچنین به میزان تولید برنامه های رادیویی استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تعهد ما چهار هزار و 550 ساعت بوده که به طور حتم این امر نیز تا پایان امسال به صورت 100 درصدی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

بازوند همچین به برنامه های تولیدی صدا و سیمای مرکز لرستان که در سایر شبکه های ملی پخش می شوند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و همچنین همکاری همه کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان توانسته در شبکه های مختلف تلویزیون سهم بسزا و خوبی را داشته باشد.

وی بیان داشت: طی امسال برنامه های متنوع و مطلوبی از صدا و سیمای مرکز لرستان در شبکه ها و برنامه های مختلف نسیم، شما، نوا و نما، اقلیم ایران، و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 ساعت برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز لرستان تولید شد

1400 ساعت برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز لرستان تولید شد