مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 11:552015-03-04سياسي

رییس جمهور جلوی رانت های غیرقانونی را بگیرد


عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو و شورای عالی آب باید انتقال غیرکارشناسی آب را متوقف کنند،گفت: از رییس جمهور می خواهیم جلوی رابطه های بی ضابطه و رانت های غیرقانونی در دولت را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانه ملت، سکینه عمرانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت گفت: از سفر اخیر هیات دولت به استان اصفهان تشکر می کنم و امیدوارم درخواست های به حق مردم شهرستان سمیرم مورد توجه رییس جمهور و هیات دولت قرار گیرد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: در راس مطالبات مطرح شده از سوی مردم سمیرم موضوع آب و اشتغال قرار دارد، آب این مایه حیات رمز و راز تشکیل اجتماعات بشری چند هزار ساله در شهرستان سمیرم یعنی 5 هزار سال قبل از میلاد مسیح (ع) است، شهرستانی به این قدمت که در زمان ساسانیان وزیر دربار داشته امروز به یکی از مراکز مهم مهاجرفرست در استان تبدیل شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: روستاهایی که زمانی در آن ها 2 هزار خانوار زندگی می کرد امروز در اثر کاهش شدید جمعیت از داشتن مدارس راهنمایی و دبیرستان محروم اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور جلوی رانت های غیرقانونی را بگیرد

رییس جمهور جلوی رانت های غیرقانونی را بگیرد