مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 11:502015-03-04سياسي

عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند


اجرای طرح نظام سلامت از اهداف بزرگ دولت بود که به وقوع پیوست ولی متاسفانه عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند که بی انصافی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به سفر پر خیر و برکت رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان، گفت: این سفر در طول 13 سفر گذشته به لحاظ استقبال یکی از باشکوهترین و بی نظیر ترین سفرها بوده است.

وی اضافه کرد: همه ی اقشار و گروه ها در مراسم استقبال حضور داشتند و این مراسم در تاریخ استان ماندگار خواهد شد چرا که در سطح جهانی نمود داشت و نشانگر حمایت مردم از اقدامات یکسال و نیم گذشته بوده است.

استاندار اصفهان به ویژگی های شهرستان شهرضا اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت استان به این شهرستان امید فراوانی دارد چرا که تمدن و دانش در این شهرستان تجلی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود در این شهرستان همه چیز در حد ایده آل باشد، اظهار داشت: امیدواریم روزی شهرضا به جایگاه و شأن واقعی خود دست یابد.

زرگرپور در ادامه به ویژگی های بارز استان اشاره کرد و یادآور شد: اصفهان با دارا بودن 10 درصد واحدهای صنعتی بزرگ کشور صنعتی ترین استان است که حدود 10 درصد از واحدهای صنعتی استان تعطیل و 50 درصد نیز بین 25 تا 75 درصد فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند

عده ای چوب لای چرخ اقدامات دولت می گذارند