مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 11:302015-03-04پزشكي

15 بیمار در مرز نابینایی با تزریق داروی وارداتی


«این دارو از طریق رسمی وارد کشور شده و احتمال دارد نوع و روش تزریق درست نبوده اما در مجموع برای نتیجه نهایی باید تا هفته آینده صبر کرد ولی اقدامات لازم برای این بیماران درحال انجام است.

- دیناروند می گوید: این دارو از طریق رسمی وارد کشور شده و احتمال دارد نوع و روش تزریق درست نبوده اما در مجموع برای نتیجه نهایی باید تا هفته آینده صبر کرد ولی اقدامات لازم برای این بیماران درحال انجام است.

روزنامه شهروند نوشت: 15 بیمار در پی تزریق چشمی داروی آواستین ساخت آمریکا در یکی از کلینیک های خصوصی تهران، دچار مشکل بینایی شدند.

با باز شدن پرونده این بیماران، سازمان غذا و دارو دستور جمع آوری دارو را داد و نمونه این دارو که براساس اعلام رییس سازمان غذا و دارو، به صورت رسمی وارد شده بود، هم به آزمایشگاه مرجع فرستاده شد.

در ادامه پیگیری ها هم منابع غیررسمی از دستور ویژه وزیر بهداشت برای مشخص شدن موضوع تزریق این دارو و وضع بیماران و همچنین متوقف شدن فعالیت اتاق عمل این مرکز خصوصی چشم پزشکی تا مشخص شدن نتایج نهایی حکایت دارند.

عباس زارع نژاد، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، با تأیید این موضوع از پیگیری و رسیدگی وزارت بهداشت نسبت به مشکل بیمارانی که بر اثر تزریق نوعی دارو دچار مشکل بینایی شدند، خبر می دهد و می گوید: سازمان غذا و دارو در این زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 بیمار در مرز نابینایی با تزریق داروی وارداتی

15 بیمار در مرز نابینایی با تزریق داروی وارداتی