مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 10:552015-03-04پزشكي

تنظیم هورمون های زنانه با رازیانه


رازیانه باعث ایجاد تعادل هورمونی، جلوگیری از بیماری های دستگاه تناسلی، پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و دهانه رحم و درمان بیماری شایع سرد مزاجی جنسی در زنان می شود.

- یک محقق طب ایرانی اسلامی با بیان اینکه "رازیانه" یک گیاه دارویی بسیار موثر در زمینه تنظیم هورمون های زنانه است، گفت: سن شروع عادت ماهانه در زنان به طور معمول، 12سالگی است که بهترین زمان برای شروع مصرف رازیانه است.

دکتر حسن اکبری، با اشاره به اینکه رازیانه یک گیاه دارویی فیتواستروژن است، گفت: این داروی گیاهی وظیفه تنظیم عادت ماهانه را به عهده دارد، به طوری که موجب جلوگیری از تحلیل مخاط رحم، پیشگیری از پیری زودرس در زنان، جلوگیری از یائسگی زودرس و پیری دستگاه تناسلی و شادابی روحی، روانی و جنسی زنان می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات شایع زنان و خانواده ها امروزه مشکل ناباروری است اما می توان با رعایت دستور کامل سه گانه مثلث سلامت، عدم استحمام و شست و شوی دستگاه تناسلی در دوران عادت ماهانه و مصرف رازیانه، بسیاری از مشکلات ناباروری را حل کرد.

همچنین با رعایت دستور سه گانه می توان از بروز کیست تخمدان، کیست پستان، تنبلی تخمدان و ناباروری ناشی از تنبلی تخمدان جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم هورمون های زنانه با رازیانه

تنظیم هورمون های زنانه با رازیانه