مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 10:202015-03-04سياسي

توجه به خانواده های شهیدان امدادگر/حمایت از امدادگران معلول


رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اهمیت شایسته سالاری در هلال احمر، تصریح کرد: با اتکا به منابع انسانی موجود در هلال احمر و پیشرفت این افراد، - کمک می کند که مجموعه از رشد و تعالی بالایی برخوردار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر سید امیر محسن ضیایی در همایش معاونان توسعه منابع انسانی جمعیت هلال امر سراسر کشور اظهار کرد: در آستانه سال نو قرار داریم و مأموریت های جمعیت هلال احمر در این ایام حالت عملیاتی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی هر سازمان، بزرگترین سرمایه آن سازمان محسوب می شود، افزود: بر این اساس استفاده از افراد کارشناس در اداره جذب و نگهداری نیروی انسانی بسیار مهم است.

رییس جمعیت هلال احمر به شایسته سالاری نیروهای شاغل در این جمعیت اشاره و تصریح کرد: استقرار نظام شایسته سالار در جمعیت هلال احمر قابل اهمیت است؛ چراکه جذب نیروی انسانی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که افراد بر اساس شایستگی های خود جذب و مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: در این زمینه می توان از تجربیات افراد در داخل و خارج از کشور استفاده کرد.

رییس جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه اتکا به منابع انسانی از درجه قابل توجهی برخوردار است گفت: با اتکا به منابع انسانی موجود در جمعیت هلال احمر و پیشرفت این افراد، کمک می کند که مجموعه از رشد و تعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به خانواده های شهیدان امدادگر/حمایت از امدادگران معلول

توجه به خانواده های شهیدان امدادگر/حمایت از امدادگران معلول