مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 10:152015-03-04بين الملل

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره غیرنظامیان کشته شده در جنگ غزه شد


گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در اراضی اشغالی از رژیم صهیونیستی خواست تا در خصوص کشته شدن بیش از 1500 شهروند فلسطینی در جریان حمله اخیر این رژیم به غزه تحقیق کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه،مکارم وی بی سونو، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور در امور حقوق بشر در اراضی اشغالی در گزارشی از رژیم صهیونیستی خواست تا درباره کشته شدن بیش از 1500شهروند فلسطینی که یک سوم آنها کودکان بی گناه بودند در جنگ اخیر غزه تحقیق کند.

وی گزارش خود را که از زمان تعیینش به عنوان گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره کشته شدگان و اتفاقات رخ داده در فلسطین تهیه شده بود به شورای حقوق بشر سازمان ملل تحویل داد.

جان کری، وزیر خارجه آمریکا نیز با طرح این ادعا که شورای حقوق بشر را متهم کرد که این شورا تنها دنباله رو یکسری "ادعاها" درباره تجاوزات اسراییل است گفت: آمریکا از اسراییل دفاع می کند.

از سوی دیگر یک سازمان اسراییلی فعال در عرصه حقوق بشر به تصاویر واسنادی از اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطین در نوار غزه دست پیدا کرد.

در تازه ترین این جنایات که حدود دو ماه پیش اتفاق افتاده سربازان ارتش اسراییل سگ های وحشی را برای حمله به یک کودک فلسطینی 16 ساله فرستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره غیرنظامیان کشته شده در جنگ غزه شد

سازمان ملل خواهان تحقیق درباره غیرنظامیان کشته شده در جنگ غزه شد