مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 10:002015-03-04فرهنگي

بیش از 200 اثر خارجی به دبیرخانه فیلم فجر رسید/ ادامه بازبینی ها


عضو هیات انتخاب بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر از رسیدن 200 اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر برای بخش بین الملل که اردیبهشت برگزار می شود، - خبر داد.

مرتضی رزاق کریمی عضو هیات انتخاب بخش بین المللی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تا امروز بیش از 200 فیلم خارجی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر رسیده است، توضیح داد: بازبینی فیلم ها برای بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر همچنان ادامه دارد.

فیلم های زیادی از کشورهای مختلف رسیده است و همچنان مرحله بازبینی فیلم ها ادامه دارد و هنوز به انتخاب مشخصی برای بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر نرسیده ایم.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: از میان آثار رسیده ما 40 فیلم را در جشنواره فیلم برلین دیدیم که از این میان 35 فیلم داستانی و 5 فیلم مستند بلند بود که از این میان 5 فیلم مناسب برای حضور در جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده ولی هنوز به جمع بندی نهایی در این زمینه نرسیده ایم.

وی توضیح داد: پس از بازگشت از برلین نزدیک به 50 فیلم دیگر را مورد بازبینی قرار داده ایم و همچنان در حال تماشای فیلم ها هستیم و در مجموع بالای 100 فیلم دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 اثر خارجی به دبیرخانه فیلم فجر رسید/ ادامه بازبینی ها

بیش از 200 اثر خارجی به دبیرخانه فیلم فجر رسید/ ادامه بازبینی ها