مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 09:552015-03-04دانش

توسعه شرکت های دانش بنیان تنها بر عهده پارک علم و فناوری نیست


مسئولیت توسعه شرکت های دانش بنیان تنها بر عهده پارک علم و فناوری نیست و همگان باید در این عرصه نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه گیلان، مجید متقی طلب در نخستین کارگروه دانش بنیان شورای اقتصاد مقاومتی شهرستان رشت گفت: اقتصاد مقاومتی باید دارای ویژگی هایی همچون دورن زا، پویا، پایدار و سیستمی باشد.

وی با بیان اینکه اعضای کارگروه اقتصاد دانش بنیان متشکل از مراکز علمی، پژوهشی و آموزشی استان گیلان هستند، پیشنهاد کرد تا شورایی همانند شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در استان گیلان نیز تشکیل شود.

وی افزود: ریاست این شورا را رییس جمهوری بر عهده دارد و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم به عنوان دبیر فعالیت می کند و در دبیرخانه شورای عالی عتف معاونان پژوهشی تمامی وزارتخانه ها عضو هستند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان اظهار کرد: براساس ماده 99 قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، وزارت فرهنگ و آموزش عالی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تغییر نام داده و ماموریت های جدی و جدیدی در حوزه پژوهش و فناوری به وزارت محول شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ماه 1383 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده علاوه بر این طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شرکت های دانش بنیان تنها بر عهده پارک علم و فناوری نیست

توسعه شرکت های دانش بنیان تنها بر عهده پارک علم و فناوری نیست