مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 09:252015-03-04فرهنگي

متاسفم که در جشنواره فجر نبودیم/ برنامه های تازه ارکستر رسانه ملی


رهبر جدید ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما با اشاره به دور تازه فعالیت های این مجموعه موسیقایی از آغاز تمرین های ارکستر برای انجام چندین برنامه مختلف خبر داد.

- نادر مرتضی پور که مدتی است به عنوان رهبر جدید ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما فعالیت خود را آغاز کرده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق صحبت هایی که طی روزهای گذشته با آقای محمد باقر معلم رییس مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما انجام گرفته برنامه های مختلفی را مدنظر قرار دادیم که شامل اجرای آثار مختلفی از موسیقی کلاسیک و ایرانی خواهد بود.

وی ادامه داد: به طور حتم برای هرکدام از برنامه ها و در مناسبت های مختلف نوع خاص موسیقی را انتخاب خواهیم کرد و تصور می کنم با توجه به فضایی که ترسیم شده ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما وارد فاز تازه ای از فعالیت های خود خواهد شد.

این مجموعه موسیقایی یکی از مهم ترین و قدیمی ترین ارکسترهای کشورمان است که می تواند همچنان سرمنشا خدمات ارزنده ای در عرصه موسیقی باشد.

حضور سالار عقیلی قطعی نیستاین رهبر ارکستر درباره خواننده یا خوانندگان ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما گفت: کاری که فعلا انجام می دهیم برگزاری چند جلسه تمرین با نوازندگان ارکستر است که بتوانیم به معیاری درباره سطح کیفی آنها دست پیدا کنیم به همین جهت فعلا درباره خواننده به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفم که در جشنواره فجر نبودیم/ برنامه های تازه ارکستر رسانه ملی

متاسفم که در جشنواره فجر نبودیم/ برنامه های تازه ارکستر رسانه ملی