مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 09:052015-03-04دانش

تأیید روسای دانشگاهها در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نشد


جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد و علیرغم اعلامهای قبلی مبنی بر اینکه تأیید سرپرستی روسای دانشگاهها در دستور کار است، موضوع مورد بررسی و رأی گیری اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار نگرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، این چندمین بار است که بررسی صلاحیت روسای دانشگاهها در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی به جلسه بعد موکول می شود.

از آنجا که دانشگاه تهران از ماههای ابتدایی روی کار آمدن دولت یازدهم با سرپرست اداره می شود و محمود نیلی محمود آبادی نیز بالغ بر 6 ماه است که سرپرستی این دانشگاه را بر عهده دارد، بررسی این موضوع از اولویتها به شمار می آمد.

محمد مهدی زاهدی روز گذشته در خصوص پرونده سرپرست دانشگاه تهران، گفت: پرونده سرپرست دانشگاه تهران امشب در شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

ولی نمی دانیم فرصت مورد بررسی قرار دادن این پرونده می شود یا نه.

وی افزود: روال شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص رسیدگی به پرونده روسای دانشگاهها به صورتی است که دو مرجع اصلی گزارششان را در خصوص عملکرد و سابقه شان ارائه می کنند و در نهایت رای گیری می شود.

زاهدی در ادامه افزود: اگر امروز هم رییس دانشگاه تهران مشخص نشود برای دانشگاه مشکل ایجاد می شود زیرا مراجع نظارتی می توانند از روند کاری دانشگاه بعد از 6 ماه اشکال بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید روسای دانشگاهها در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نشد

تأیید روسای دانشگاهها در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح نشد