مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 06:052015-03-04بين الملل

سخنگوی کاخ سفید: رویکرد فعلی در خصوص برنامه اتمی تنها رویکرد عقلانی است


سخنگوی کاخ سفید آمریکا نیز سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا را نمایشی دانست و رویکرد فعلی دولت اوباما در خصوص برنامه اتمی ایران را تنها رویکرد عقلانی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما؛ جاش ارنست درباره سوال خبرنگاری درباره اظهارات نتانیاهو درباره رفتار ایران گفت چیزی که نخست وزیر نتانیاهو با جزییات به آن اشاره کرد، دلایلی است که باعث بی اعتمادی جامعه جهانی شده است، وعده هایی که سران ایران دادند، شکی نیست که ایران کارهایی مانند حمایت همیشگی از تروریسم در سراسر منطقه و دنیا صورت داده است.

شکی نیست که همانطور که نخست وزیر اسراییل نیز گفت، ایران بارها نزدیک ترین متحد ما را بخصوص با اظهاراتی یهود ستیزانه تهدید کرده است.

همچنین شکی نیست و فکر هم نمی کنم که نخست وزیر نتانیاهو به آن اشاره کرده باشد و آن اینکه شماری از شهروندان آمریکایی در حال حاضر به صورتی ناعادلانه در ایران زندانی هستند.

از این رو، فهرست نگرانی هایی که ما از ایران داریم طولانی است و برخی از این نگرانی ها در این فهرست، بسیار چشمگیری هستند.

چیزی که ما می دانیم این است که بسیار اهمیت دارد که ایران به سلاح اتمی دست نیابد زیرا رسیدن آنان به سلاح اتمی فقط باعث قوی تر شدن آنان در انجام کارهای بدی است که در حال حاضر نیز انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی کاخ سفید: رویکرد فعلی در خصوص برنامه اتمی تنها رویکرد عقلانی است

سخنگوی کاخ سفید: رویکرد فعلی در خصوص برنامه اتمی تنها رویکرد عقلانی است