مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 05:202015-03-04بين الملل

خیز ارتش عراق برای آزادسازی موصل


توحش بی سابقه تکفیری ها باعث شد که سنی های عراق در صف اول مخالفان قرار گرفته و برای جنگ و نبرد با آنان، سلاح به دست گیرند و در کنار برادران شیعه خود به مصاف با عروسک های خیمه شب بازی غرب و صهیونیست بروند.

- " سیدجعفر قنادباشی در روزنامه حمایت نوشت: روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز گذشته به بررسی نقش ایران در عملیات نیروهای عراقی جهت بازپس گیری شهر زادگاه صدام از تروریست های داعش پرداخت و در این باره نوشت: این حمله، آزمونی برای آمادگی نیروهای امنیتی عراق برای چالش بسیار بزرگتر بازپس گیری موصل دومین شهر بزرگ این کشور است .

در گزارش این روزنامه وابسته به تندروهای آمریکایی به نقش برجسته و پیشتاز ایران در کمک به نیروهای عراقی در عملیات بازپسگیری شهرها از تروریست های داعشی اشاره شده است.

وال استریت ژورنال با تاکید بر عدم کمک نیروها و هواپیماهای این کشور در عملیات تکریت نوشت: به طور کلی، هر وقت نیروهای شبه نظامی شیعه در عملیاتی حضور دارند، آمریکا حمایت نمی کند .

آزاد سازی تکریت، از زوایای گوناگون از جمله نظامی، سیاسی و منطقه ای قابل بررسی است.

1- خبر انجام این عملیات پیشتر توسط ارتش عراق اعلام شده بود که مغایر با اصل غافلگیری در تهاجمات نظامی است که غالباً مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز ارتش عراق برای آزادسازی موصل

خیز ارتش عراق برای آزادسازی موصل