مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 02:002015-03-03فرهنگي

اینجا پیشکسوتان صنایع دستی جمع شده اند


نه از رگال لباس های سنتی خبری است و نه از غرفه غذاهای خانگی یا هنرمندان دانشجویی که دستبند و انگشتر مسی عرضه می کنند؛ اینجا همه پیشکسوتان صنایع دستی استان تهران جمع شده اند تا برای اولین بار صنایع دست خاص شان را به نمایش بگذارند.

- از جواهرات به سبک دوره سلجوقی گرفته تا فلزات، شیشه های رنگی و کریستال هایی که با روح و جان یک هنرمند تراش خورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار صنایع دستی ایسنا، در نمایشگاه پیشکسوتان و هنرمندان شاخص استان تهران، هنرمندانی را می بینید که گوشه ای از خانه شان را کارگاه کرده اند و هنر را دست به دست به اعضای خانواده هایشان (پدر و مادر به دختر پسر) چرخانده اند.

بهزاد اژدری، رییس انجمن هنرمندان سفال گر که عمده کارهای سرامیکی اش را به نمایش گذاشته، درباره این نمایشگاه می گوید: به غیر از سه مورد از کارهای موجود در نمایشگاه، بقیه آثار کارشناسی هستند و می توان گفت که واقعا این نمایشگاه پسشکسوتان است، اما باز هم جای اینکه به استانداردها نزدیک شویم وجود دارد.

کارهای او موجب شگفتی دانشجویان هنری که تخصص شان شیشه است می شود و از او می خواهند که کمی درباره کارهایش برایشان توضیح دهد.

عمده بازدیدکنندگان این نمایشگاه را شاگردان هنر از دانشجویان رشته هنرهای سنتی گرفته تا هنرمندان تشنه یادگیری بیشتر، تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا پیشکسوتان صنایع دستی جمع شده اند

اینجا پیشکسوتان صنایع دستی جمع شده اند