مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1393 ساعت 00:052015-03-03اقتصادي

با حضور قائم مقام وزیر راه 5380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد


با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی 5 هزار و 380 واحد مسکن‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد.

- علی‎بخش رستمی امشب در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: افتتاح و بهره‎برداری از 5 هزار و 380 واحد مسکن‎مهر استان گلستان چهارشنبه 13 اسفند جاری با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی انجام می‎گیرد.

وی با بیان اینکه پراکنش بهره‎برداری واحدهای مسکن‎مهر در شهرهای مختلف استان گلستان انجام می‎شود، تصریح کرد: واحدهای مسکن‎مهر در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت به بهره‎برداری می‎رسد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان؛ 4 هزار و یکصد و سه مسکن‎مهر به صورت خودمالکی، 548 تفاهم‎نامه سه‎جانبه و 729 واحد تعاونی مسکن‎مهر هستند.

رستمی میزان اعتبارات ساخت و بهره‎برداری واحدهای مسکن‎مهر را بیش از یک‎هزار و 245 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون 31 هزار و 656 واحد مسکن ‎مهر تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تعهدات اداره کل راه و شهرسازی گلستان در بخش مسکن‎ مهر بیش از 51 هزار واحد بوده است، اظهار کرد: تاکنون 72 درصد از تعهدات این اداره کل محقق شده است و مابقی واحدهای مسکن‎مهر تا پایان سال 1394


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور قائم مقام وزیر راه 5380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

با حضور قائم مقام وزیر راه 5380 واحد مسکن ‎مهر در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد