مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 23:352015-03-03حوادث

سرقت از منازل اعیانی شمال تهران در پوشش خواستگاری


دو مرد و یک زن که با تشکیل یک باند و در پوشش خواستگار به خانه افراد پولدار در تهران رفته و در فرصتی مناسب سرقت می کردند، دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، بیست و هفتم شهریور ماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت منزل به کلانتری 101 تجریش اعلام شد .

با حضور مأموران در محل سرقت واقع در خیابان قیطریه و انجام تحقیقات مشخص شد که سارق یا سارقین اقدام به سرقت بیش از دو میلیارد تومان اموال داخل منزل از قبیل طلا و جواهرات ، دهها سکه طلا ، البسه مارک دار ، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مدل بالا کرده اند.

با تشکیل پرونده مقدمایت با موضوع سرقت منزل و به دستور شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباختهمالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : 26 شهریور ماه منزل را بهمراه تمامی اعضای خانواده ، برای مسافرت به یکی از شهرهای شمال کشور ترک کرده اما پس از مراجعت به منزل متوجه سرقت مقدار زیادی از وسایل داخل خانه شدیم .

با حضور کارآگاهان در منزل مالباخته و بررسی تیم سرقت منزل پایگاه یکم آگاهی ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقین با اطلاع از عدم حضور مالباخته و اعضای خانواده ، به محل سکونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از منازل اعیانی شمال تهران در پوشش خواستگاری

سرقت از منازل اعیانی شمال تهران در پوشش خواستگاری