مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 23:152015-03-03ورزشي

بیک زاده: روی حرف افشارزاده حساب کرده ام


هاشم بیک زاده که این فصل بازی های خوبی برای استقلال انجام داده پس از غیبت چند روزه اش در تمرینات استقلال که گفته می شد به علت مشکلات مالی است دوباره در تمرینات استقلال آفتابی شد.

- هاشم بیک زاده که این فصل بازی های خوبی برای استقلال انجام داده پس از غیبت چند روزه اش در تمرینات استقلال که گفته می شد به علت مشکلات مالی است دوباره در تمرینات استقلال آفتابی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، بیک زاده در همین رابطه گفت: خوشبختانه یا متاسفانه پس از سال ها تلاشی که در فوتبال انجام داده ام توانستم از اجاره نشینی خلاص شوم و به لطف خدا یک خانه برای خودم بخرم تا سرپناهی برای خودم و خانواده ام باشد.

البته بخشی از پول خانه را نداشتم و صاحبخانه قبول کرد آن را طی یک زمان مشخص به او برگردانم و برای همین صاحبخانه سند را در گرو خودش نگه داشت.

من هم از آنجایی که طلب های زیادی در این چند ماهه از استقلال دارم و به خاطر هواداران و به هم نخوردن نظم باشگاه و شخص قلعه نویی همیشه سکوت کرده ام.

اما پس از چندین بار که مسوولین قول دادند و به آن عمل نکردند و پس از آنکه چندین دفعه پیش صاحبخانه بدقول شدم و نتوانستم بدهی خانه را بدهم طبق قراردادی که امضا کرده بودیم و در اکثر خرید وفروش های خانه این قضیه به همین روال صورت می گیرد، صاحبخانه مدعی ضرر و زیان شد و حتی تا مرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیک زاده: روی حرف افشارزاده حساب کرده ام

بیک زاده: روی حرف افشارزاده حساب کرده ام