مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 22:502015-03-03سياسي

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد اختصاص 2 میلیارد تومان برای گازرسانی به خوشاب


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 2 میلیارد تومان برای اجرای عملیات گازرسانی به شهر خوشاب خبر داد.

- " از سبزوار، علی سبحانی فر امشب در نشست تخصصی بررسی مشکلات شهرستان خوشاب با گلایه مندی از اداره کل گاز خراسان رضوی اظهار داشت: انتظار ما از اداره کل گاز استان اجرای پروژه های گاز رسانی به روستاهای منطقه خوشاب به ویژه روستای رباط جز و مشکان است.

وی با بیان اینکه تنها انتظار ما از اداره کل گاز استان اجرای کارهای مقدماتی این پروژه هاست، تصریح کرد: خوشبختانه پیگیری زیادی برای جذب اعتبارات در زمینه اجرای این پروژه صورت گرفته که در آخرین پیگیر اعتباری بالغ بر2 میلیارد تومان برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای رباط جز و مشکان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه پروژه گاز رسانی به روستاهای رباط جز و مشکان باید در 6 ماهه نخست سال آینده به پایان برسد، گفت: وزیر نفت قول داده اند که تا پایان سال 94 همه روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز بهره مند شوند و از اداره کل گاز استان این انتظار می رود تا پیمانکار متناسب با حجم کار معین این پروژه را به اتمام برساند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به مسئله راه های مواصلاتی شهرستان خوشاب و پروژه کنار گذر این منطقه یادآور شد: یکی از مطالبات مردم منطقه اجرای پروژه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد اختصاص 2 میلیارد تومان برای گازرسانی به خوشاب

نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد اختصاص 2 میلیارد تومان برای گازرسانی به خوشاب