مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 22:052015-03-03اقتصادي

وعده پرداخت مطالبات پرسنلی فرهنگیان


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امید است بخش عمده مطالبات پرسنلی قبل از اتمام سال 93 پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران ، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با حضور در مجله خبری شبکه یک در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان، اظهار کرد: براساس مصوبات دولت فرهنگیان نیز همانند کارکنان سایر دستگاه ها افزایش ضریب حقوق را داشته اند اما در مقایسه با برخی دیگر از کارکنان دستگاه ها این افزایش کم بوده که یک احساس تبعیضی را در بین فرهنگیان ایجاد کرده بود.

وی در ادامه در خصوص طرح رتبه بندی معلمان، گفت: امید است در روزهای باقی مانده سال 93 این طرح به مجلس ارائه و مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و از مهر 94 عملیاتی شود.

بطحایی در ادامه تصریح کرد: معلمان براساس تجربه، مدرک تحصیلی و تلاشی که در حوزه علمی دارند امتیازاتی را در این طرح کسب خواهند کرد و فوق العاده شغل آنان نیز متناسب با این امتیازات افزایش خواهد یافت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیرامون مطالبات فرهنگیان، عنوان کرد: یکی از نکاتی که موجب رنجش همکاران فرهنگی شده موضوع پرداخت مطالبات و معوقات آنان بوده به این ترتیب که برخی از فرهنگیان از سال 90 مطالباتی را داشته اند و یک سری دیگر از معلمان نیز حق الزحمه امتحانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده پرداخت مطالبات پرسنلی فرهنگیان

وعده پرداخت مطالبات پرسنلی فرهنگیان