مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 21:252015-03-03بين الملل

ناراحتی رییس سابق مجلس آمریکا ازسخنرانی نتانیاهو


رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد: در طول سخنرانی نتانیاهو نزدیک بود اشکم در بیاید از توهینی که به فهم آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، "نانسی پلوسی"، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات در واکنش به سخنرانی نتانیاهو طی بیانیه ای اعلام کرد: در طول سخنرانی نتانیاهو نزدیک بود اشکم در بیاید از توهینی که به فهم آمریکا شد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعتی پیش در کنگره آمریکا علیه ایران و برنامه هسته ای اش به سخنرانی پرداخت و بدون اینکه به نکته جدیدی اشاره کند باز هم مواضع و ادعاهای قبلی خود را تکرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای قبلی خود ایران را نه تنها برای اسراییل بلکه برای تمام جهان تهدید خواند و گفت که ایران به دنبال نابودی اسراییل است.

وی به مانند همیشه به مذاکرات هسته ای با ایران حمله ور شد و باز هم مدعی شد که ایران به دنبال دستیابی به بمب هسته ای است و از قدرت های جهانی خواست تا مانع از فعالیت های هسته ای ایران شوند.

یک مقام کاخ سفید نیز پس از سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا به سی ان ان گفت که سخنرانی نتانیاهو همه اش شعار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناراحتی رییس سابق مجلس آمریکا ازسخنرانی نتانیاهو

ناراحتی رییس سابق مجلس آمریکا ازسخنرانی نتانیاهو