مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:552015-03-03ورزشي

حضور روشن در تیم الاهلی امارات/ آرزوی موفقیت برای تراکتورسازی


حضور پیشکسوت پیشین باشگاه استقلال تهران در اردوی الاهلی امارات که برای دیدار با تراکتورسازی به تبریز آمده است، باعث تعجب خبرنگاران این شهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن روشن به همراه کاروان تیم فوتبال الاهی امارات به تبریز سفر کرده است، موضوعی که باعث تعجب خبرنگاران ایرانی شد.

الاهلی که قرار است فردا چهارشنبه با تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا رقابت کند، در کاروان خود حسن روشن پیشکسون تیم استقلال را به همراه دارد.

روشن در مورد حضورش در هتل پارس تبریز به همراه الاهلی امارات، به خبرنگار مهر گفت: من جزو کمیته پیشکسوتان تیم فوتبال الاهلی امارات هستم، به همین دلیل از من دعوت به عمل آوردند که در بازی فردا در کنارشان باشم.

وی در ادامه تاکید کرد: برخلاف ایران که هیچ اهمیتی به پیشکسوتان داده نمی شود، باشگاه الاهلی همواره به فکرمان بوده و پیشکسوتان گذشته تیم خود را از یاد نبرده است.

روشن در پاسخ به این پرسش که در بازی فردا طرفدار کدام تیم است؟، تاکید کرد: من ایرانی ام، به همین خاطر آرزوی پیروزی نماینده کشورمان را دارم.

امیدوارم تراکتورسازی فردا پیروز شده و برنده میدان لقب بگیرد.

دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و الاهلی امارات در هفته دوم از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 16 فردا چهارشنبه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور روشن در تیم الاهلی امارات/ آرزوی موفقیت برای تراکتورسازی

حضور روشن در تیم الاهلی امارات/ آرزوی موفقیت برای تراکتورسازی