مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:362015-03-03فرهنگي

اکران «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه سینما فرهنگ


با رایزنی های صورت گرفته، فیلم «من دیه گو ماردونا هستم» در گروه سینما فرهنگ به نمایش در خواهد آمد.

- تهیه کننده سینما گفت: با رایزنی های انجام شده با اعضای شورای صنفی نمایش، به ما وعده اکران فیلم من دیه گو ماردونا هستم در ایام نوروز به سرگروهی سینما فرهنگ داده شده است.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده من دیه گو مارادونا هستم در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجو خبر از اکران این فیلم در گروه سینما فرهنگی اکران داد، اظهار داشت: این فیلم چون در بخش خصوصی ساخته شده است با رایزنی های که با آقای غلامر ضا فرجی صورت گرفته این اثر، وعده نمایش فیلم در گروه سینما فرهنگ در ایام نوروز به ما داده شده است.

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: 5 فیلم را در بخش خصوصی ساخته ام که بدهی های زیادی را برای تولید این آثار بالا آورده ایم و به همین دلیل با درخواست اکران من دیه گو مارادونا هستم ، تا حدودی موافقت شده است تا لااقل با فروشی که این فیلم کسب می کند، بخشی از بدهی های موجود را بتوانیم تسویه کنیم.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکایین می ریخت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه سینما فرهنگ

اکران «من دیه گو مارادونا هستم» در گروه سینما فرهنگ