مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:302015-03-03سياسي

خیران مازندران رتبه بالایی در مدرسه سازی دارند


استاندار مازندران با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ نیکوکاری در جامعه گفت: خیران استان رتبه بالایی در امر مدرسه سازی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ربیع فلاح جلودار عصر سه شنبه در جمع خیران استان از کسانی کـه با از خود گذشتگی مال و ثروت خود به امر مقدس مدرسه سازی و کار خیر می پردازند تقدیر و تشکر کردو گفت : بی شک افراد خیر و نیکوکار جهادگران عرصه علم و دانش و سازندگی بشمار می روند.

ربیع فلاح تصریح کرد: هرچند مشارکت شماری از افراد نیکوکار درامر مدرسه سازی و کارهای عام المنفعه بسیار ارزشمند است اما به نظر می رسد فرهنگ سازی برای مشارکت عمومی و سهیم شدن افراد جـامعه در امر خیر و ساختن استان ضروری است.

وی گفت : خیرین مازندران در کشور از رتبه بسیار بالایی برخوردارند و ما باید فرهنگ کار خیر را در جامعه نهادینه کنیم.

وی تاکید کرد: نباید از خیرین فقط انتظار مشارکت مادی داشته باشیم زیرا حضور خیرین در عرصه های مختلف می تواند زمینه گسترش مشارکت مردم را فراهم کند.

مقام عالی دولت در استان خواستار توجه رسانه های گروهی بویژه صدا و سیما برای توسعه و ترویج نیکوکاری و انجام کار خیر شد و با اشاره به برگزاری همایش خیرین خارج از استان گفت : از تجارب خیرین برای برگزاری چنین همایش بزرگی باید بیشتر استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران مازندران رتبه بالایی در مدرسه سازی دارند

خیران مازندران رتبه بالایی در مدرسه سازی دارند