مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 19:052015-03-03اجتماعي

راه اندازی شکارگاه های خصوصی


سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: در راستای حمایت از تنوع و گونه های حیات وحش در حال زیست در مناطق حفاظت شده استان، شکارگاههای خصوصی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پرویز آراسته روز سه شنبه در همایش تنوع زیستی و گرامیداشت روز حیات وحش در ارومیه افزود: با راه اندازی شکارگاههای خصوصی می توان شکارچیان حاضر در استان را به سمت این شکارگاهها سوق داد و از خطراتی که گونه های مختلف زیستی استان را تهدید می کند جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه توسعه مناطق تحت حفاظت از برنامه های آینده این دستگاه در استان است اظهار کرد: توسعه اکوتوریسم در بخش حیات وحش نیز گام مهمی در راستای حمایت از گونه های مختلف و کمیاب در حال زیست در مناطق تحت مدیریت و حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی است.

آراسته گفت: اطلاع و آگاهی رسانی بیشتر به جوانان و نوجوانان نیز از جمله دیگر برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی است چرا که باید فرهنگ سازی در این زمینه به طور وسیعی انجام شود.

وی ادامه داد: مدیریت و کنترل هرچه دقیق تر مناطق حفاظت شده از دستبرد شکارچیان حرکتی مهم در حفاظت از تنوع زیستی منطقه است که باید با جدیت پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شکارگاه های خصوصی

راه اندازی شکارگاه های خصوصی