مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 18:402015-03-03اجتماعي

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل: محور اردبیل – سرچم تا تعطیلات نوروزی بازگشایی می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات بهسازی و ایمن سازی محور اردبیل – سرچم هفته آینده به پایان رسیده و برای ایام تعطیلات نوروزی این محور بازگشایی می شود.

- " از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در جریان بازدید از این محور مواصلاتی به همراه رییس پلیس راه استان و مدیرعامل شرکت برق اردبیل اظهار کرد: عملیات ایمن سازی و بهسازی این جاده که از محورهای پرتردد و اصلی استان برای رسیدن به مرکز کشور است از ماه گذشته آغاز شده و پیش بینی می کنیم تا اواخر هفته آینده عملیات ایمن سازی و مناسب سازی جاده به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: طول این مسیر 178 کیلومتر است که اردبیل را از طریق اتوبان تبریز زنجان به مرکز کشور وصل می کند که سه سال پیش با 140 میلیارد تومان اعتبار این پروژه به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مشکلات متعدد این محور را به ویژه ریزش کوه ها و ایجاد حوادث ناگوار یادآور شد و گفت: رفع نقاط حادثه خیز، ایمن سازی و مهار ریزش سنگ در این منطقه به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت تا رانش و ریزش سنگ به حداقل رسیده و خطرات و آسیب ها از این محل به کمترین میزان برسد.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با اصلاح و مناسب سازی تراشه ها تنها سه تراشه ایمن سازی نشده بود که به دلیل احتمال سقوط سنگ ایمن سازی آن آغاز شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل: محور اردبیل – سرچم تا تعطیلات نوروزی بازگشایی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل: محور اردبیل – سرچم تا تعطیلات نوروزی بازگشایی می شود