مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 18:302015-03-03اجتماعي

همزمان با سراسر کشور 1200 مدرسه فردا شور نیکوکاری به خود می گیرند


همزمان با سراسر کشور و با برگزاری شور و نیکوکاری بیش از یک هزار و 200 مدرسه در جای جای استان اردبیل حال و هوای متفاوت در کمک به نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت پیدا می کنند.

- خبرگزاری فارس" از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل عصر امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و با شعار اکرام فاطمی و شور و نیکوکاری در کمک به محرومان و نیازمندان جامعه در آستانه سال نو این برنامه خیرخواهانه در اردبیل برگزار می شود که مدارس در اولویت اجرا هستند.

بهروز زلالی تصریح کرد: فردا صبح در مدارس استان اردبیل زنگ جشن نیکوکاری به صدا در می آید تا همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در سالروز تشکیل کمیته امداد و با هدف تکریم نیازمندان و تأمین بخشی از نیازهای آنها در آستانه سال نو مساعدت ها و همکاری ها انجام شود.

وی با بیان اینکه بیش از 50 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد هستند و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفان و هیئت امنای مساجد این برنامه برگزار می شود، گفت: جشن نیکوکاری به مدت سه روز از فردا آغاز می شود که در اولین گام در یک هزار و 200 مدرسه از استان اردبیل شور نیکوکاری به راه افتاده و شاهد جمع آوری کمک های دانش آموزان، اولیا و مربیان برای مددرسانی به دانش آموزان بی بضاعت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با سراسر کشور 1200 مدرسه فردا شور نیکوکاری به خود می گیرند

همزمان با سراسر کشور 1200 مدرسه فردا شور نیکوکاری به خود می گیرند