مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 18:302015-03-03سياسي

روحانیت باعث پیشرفت انقلاب اسلامی شده است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به فعالیت روحانیت در عرصه های مختلف گفت: روحانیت باعث پیشرفت در انقلاب اسلامی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عصر امروز و پیش از حضور آیت الله الظعمی نوری همدانی در ورامین، حجت الاسلام سید رضا تقوی با حضور در بیت امام جمعه ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان دیدار کرد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی در این دیدار با اشاره به گسترش دین مبین اسلام از زمان پیامبر تاکنون اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون مهاجرین و انصار دست به دست هم داده وباعث گسترش و تعمیق ارزش های اسلامی شده اندرییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به فعالیت روحانیت در عرصه های مختلف برای گسترش اسلام ناب محمدی افزود: روحانیت شیعه در هر منطقه ای که حضور داشتند، مجموعه ای از متدینین در کنارشان بوده و برای گسترش اهداف اسلامی تلاش کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح جاده قم-گرمسار ادامه داد: افتتاح جاده قم-گرمسار سبب تسهیل در عبور و مرور شهروندان ورامینی شد.

آیت الله سید مرتضی محمودی نیز در این دیدار با اشاره به دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با استقرار نظام اسلامی به دشمنی با آن پرداختند و تلاش کردند تا به این شجره طیبه ضربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت باعث پیشرفت انقلاب اسلامی شده است

روحانیت باعث پیشرفت انقلاب اسلامی شده است