مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 18:202015-03-03اقتصادي

معاون برنامه ریزی منابع طبیعی گیلان عنوان کرد رتبه 14 گیلان از نظر سرانه جنگل


معاون برنامه ریزی و پشتیبانی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: گیلان به لحاظ سرانه جنگل پس از کرمان استان چهاردهم کشور است.

- " از رشت، فریور تقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی گیلان اظهار کرد: گیلان به طور متوسط نیازمند یک هزار و 500 نفر برای حفاظت از منابع طبیعی است.

وی مجموع نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی اداره کل منابع طبیعی گیلان را 700 نفر عنوان کرد و افزود: نیمی از نیروهای مورد نیاز را برای حفاظت از منابع طبیعی استان را داریم.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان مشارکت جنگل نشینان را در حفظ جنگل ها تاثیرگذار خواند و گفت: اگر علوفه دام و نیازهای جنگل نشینان فراهم شود می توان با کمک آنها از جنگل حفاظت کرد.

وی هرم نیروی انسانی را به لحاظ توان خدمت رسانی دانست و تصریح کرد: در گیلان 100 جایگاه پاسخگویی در واحدهای منابع طبیعی، پاسگاه ها، اداره های تابعه و.

مستقر است.

تقوی میزان سرانه فضای جنگل در دنیا را 65 صدم عنوان کرد و گفت: این میزان سرانه در ایران میانگین 2 دهم هکتار است که در گیلان تنها 3 صدم هکتار از میانگین کشوری بیشتر است.

وی با بیان اینکه گیلان به لحاظ سرانه جنگل استان چهاردهم کشور است، خاطرنشان کرد: گیلان پس از کرمان در رتبه چهاردهم کشوری از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون برنامه ریزی منابع طبیعی گیلان عنوان کرد رتبه 14 گیلان از نظر سرانه جنگل

معاون برنامه ریزی منابع طبیعی گیلان عنوان کرد رتبه 14 گیلان از نظر سرانه جنگل