مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 18:062015-03-03ورزشي

فوتبالیست ها در لیگ های معتبر اروپایی چقدر مالیات می پردازند؟


همیشه در اخبار صحبت از دستمزد بالای فوتبالیست ها در لیگ های معتبر اروپایی است، اما کمتر کسی به مالیات سنگینی که آنها مجبور به پرداختش هستند؛ - می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، تصور اینکه یک فوتبالیست می تواند از تمام مبلغ قرار داد خود بطور کامل بهره برد کاملا اشتباه است.

کشورهای مختلف دارای قوانین گوناگونی بر درآمدها هستند که فوتبالیست ها از آن مستثنی نبوده و باید برای اجتناب از محکوم شدن به تخلف های مالیاتی،هر سهمی که دولت جهت اخذ مالیات بر در آمد تعیین کرده را بپردازند.

تام بروکس یک مدیر برنامه و مربی بین المللی فوتبال است و در مورد نقش تاثیرگذار مالیات بر انتخاب لیگ فوتبال توسط یک فوتبالیست،می گوید: هرچه به سمت کشورهای توسعه یافته نزدیک تر شوید باید بپذیرید سهم بالاتری مالیات پرداخت کنید، این موضوع همیشه مد نظر فوتبالیست ها قرار دارد.

اغلب آنها ترجیح می دهند در سالهای پایانی فعالیت حرفه ای خود به لیگ فوتبال کشوری ملحق شوند که مالیات کمتری از درآمدهای آنها دریافت می کند.

به عنوان مثال زلاتان ابراهیمویچ ملی پوش سوئدی هرگز در سال های جوانی و دهه سنی 20 سال مایل نبود پاریسن ژرمن را به عنوان تیم خود برگزیند اما او حالا 34 ساله شده و باید فکری برای معیشت خود در دوران بازنشستگی کند به همین دلیل فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست ها در لیگ های معتبر اروپایی چقدر مالیات می پردازند؟

فوتبالیست ها در لیگ های معتبر اروپایی چقدر مالیات می پردازند؟