مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 اسفند 1393 ساعت 17:252015-03-03حوادث

رعایت حقوق شهروندی اولویت نخست پلیس است


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: رعایت حقوق شهروندی اولویت نخست پلیس در راه حفظ و ترویج عدالت در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی در با نشست با دادستان های عمومی و انقلاب زاهدان و سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همراهی و همدلی با دستگاه قضایی همواره مورد تاکید بوده است به طوری که اگر خللی در هماهنگی بین دستگاه قضا و انتظامی به وجود آید دود آن به چشم مردم استان و امنیت خواهد رفت.

وی افزود:دستگاه های مختلفی در ایجاد امنیت نقش دارند و آیین حکومت داری، دارای حلقه هایی است که باید به هم وصل شوند و با هم افزایی و همراهی یکدیگر موجب برقراری امنیت شوند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان بازوی مسلح نظام و چشم ناظر، برای اجرای درست قوانین و مقررات است و مقابله با متخلفان و قانون گریزان باید مقتدر و قدرتمند باشد و این قدرت و اقتدار در گروی حمایت های همه دستگاه های دولتی و به خصوص دستگاه قضایی است.

این مقام ارشد انتظامی استان عنوان داشت: نیروی انتظامی در این استان بنا و برنامه خود را بر عملیات های آفندی گذاشته است و با اشراف اطلاعاتی در حوزه جرائم جنایی، امنیتی، اقتصادی و تمام حوزه ها و انجام پیش بینی های لازم تلاش می کند که جرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حقوق شهروندی اولویت نخست پلیس است

رعایت حقوق شهروندی اولویت نخست پلیس است